.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمعیت پرندگان مهاجر مازندران کاهش داشته است
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به کاهش شدید جمعیت پرندگان مهاجر در فصل زمستان گذرانی از مردم خواست تا در صیانت از این گونه ها همکاری داشته باشند.

به گزارش شمال نیوز، حسینعلی ابراهیمی  با اشاره به روزهای پایانی زمستان گذرانی پرندگان مهاجر اظهار داشت: طبق اطلاع رسانی وفرهنگ سازی صورت گرفته مردم پای صیانت و حفاظت از پرندگان و حیات وحش آمدند.

وی گفت: وقتی امسال قوهای مهاجر به تالاب‌های استان مهاجرت کردند شمار زیادی از مردم به کمک محیط زیست برای تهیه غذای مورد نیاز قوها آمدند.

وی با اشاره به اثربخشی مشارکت مردم برای صیانت از حفاظت زیست و حیات وحش ادامه داد: در حال حاضر نیز در پایان فصل کوچ پرندگان قرار داریم و از مردم انتظار داریم در حفظ این گونه‌ها ما را یاری کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه امسال با کاهش جدی ورود گونه‌های پرندگان مهاجر روبرو بودیم، اظهار داشت: این نشان می‌دهد که تغییرات اقلیمی در این زمینه اثرگذار بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از مردم خواست تا ما را در این بخش یاری کنند و گفت: امیدواریم روزی فرارسد که شکار و صید جای خود را به پرنده نگری و لذت بردن از طبیعت بدهند./مهر







ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.